Nesneye Dayalı Programlama

Bu sayfada  Nesneye Dayalı Programlama 2013-2014 öretim yılına ait belgeler bulunacaktır.

Daha önceki Dönemde verdiğim ders içeriklerine ulaşmak için http://www.kasapbasi.org/old-12-13-Fall.aspx  e gidebilirsiniz.

Dersin 14 Haftalık içeriği ve ilgili Linkler Eklenecektir.

http://www.iticu.edu.tr/DersKimlikFormu.aspx?Id=786&Dil=Tr 

Değerlendirme

Vize %20, Ödevler %20, Proje %20, Final %40

Gerekli Ön Bilgiler

Java Fundamentals, Java Fundamentals II (Oracle Tarafindan Basili olarak Verilmesi istendi\ yakinda fotokopiciden Temin edebilirsiniz)

Ders İçindeki Sunuların Tümü

Java Programlama,    Java Programlama II (Oracle Tarafindan Basili olarak Verilmesi istendi yakinda fotokopiciden Temin edebilirsiniz)

Sunu LAB

Laboratuar Notları

Ödevler 

  • ÖDEV 1 JAVA week 0 adlı sunu içerisinde bulunan tüm örnek kodlar çalıştırılıp ekran görüntüleri hazırlanmalıdır. teslim Bayram sonrası 22.10.2013 SALI günüdür.
  • ÖDEV 2  ekteki Activity Guide içinde bulunan tüm Practices Chapter 9 (Chapter 9 DAHİL) a kadar yapılmalıdır. Son teslim günü 5.11.2013 SALI. TEslim Email şeklinde olup Konu satırına NDP ODEV 3 olarak gonderılmelidir. B u odevde faydali olacak belgeler https://www.dropbox.com/sh/f3yvzc08rxkp795/IKCR-ltDcn
  • ODEV 3-5 Aktive guide // icindeki 10-12 ya kadar olan kisimlari yapmaniz
  • Odev 6 Sayi tahmin oyunu hazirlanmasi
  • Odev 7 Moustan kacan butun hazirlanmasi
  • Odev 8 Java Programlama kitabinin Chapter 1-5 e kadar olan pratiklarinin yapilmasi Actity Guide 2
  • Odev 8 icin gerekli olan dosyalar https://www.dropbox.com/sh/f3yvzc08rxkp795/IKCR-ltDcn a konulmustur.

Ders içinde verilecektir. Ödevlerin Takibi öğrencilerin sorumluluğundadır. Ödevler aksi söylenmedikçe sonraki ders saatidir.   Kopya olduğu anlaşılan ödevlerin hepsi  1 alacaktır.

PROJE

Aşagıdaki projelerden en az 1 tanesini yapmak zorunludur. 4.2.2014 son teslim tarihidir. Teslim sırasında sunum yapılacak olup calisan bir program gostermeniz gereklidir. Programı okuldaki bilgisayar veya kendi notebook unuzda gösterebilirsiniz. Ders öğretim elemanının bilgisayarı kullanılamayacaktır.

  1. 4 renkli , renk Sudokusu hazırlayınız.
    • 4×4 luk bir alan içerisinde aynı satır, aynı sütun ve aynı  grup hüzresinde aynı renk olamaz
  2. 9 renkli, renk Sudokusu hazırlayınız.
    • 4×4 luk bir alan içerisinde aynı satır, aynı sütun ve aynı  grup hüzresinde aynı renk olamaz
  3. Tetris Oyunu hazirlanacaktir. izin verilen 3 tane karakter vardir. Ders icinde anlatilmistir. ayrintili bilgi icin email atiniz
  4. Ping Pong Oyunu hazirlanacaktir. Ders icinde anlatilmistir. ayrintili bilgi icin email atiniz
  5. Tugla kirma Oyunu hazirlanacaktir. Ders icinde anlatilmistir. ayrintili bilgi icin email atiniz

 

PROJE RANDEVU DEFTERI 

  • http://goo.gl/8Y5KI0 
  • Oraki uyarilari dikkatli okuyunuz
  • Mülakata (sözlü sınava) Çalışan kodunuzla, ve Print alınmış kod çıktısı ile gelinmelidir.
  • Başkasının yaptığı veya kodu değiştirilmesi istendiği durumda cevap veremeyen öğrenciler düşük not  alır.
  • Email atılan projeler kabul edilmeyecektir.

Geç  Teslim Politikası

En fazla 3 gün geç teslim edilebilir. Geç teslim edenlerin notlar her gün  için %10 düşürülür.