Özgeçmiş…

  1.      Adı Soyadı                : İ.Kahraman Arslan

  2.      Doğum Tarihi          : 01.02.1948

  3.      Unvanı                       : Yrd.Doç.Dr.

  4.      Öğrenim Durumu   :

 

 

Derece

 

Alan

 

Üniversite

 

Yılı

 

Lisans

 

İşletme

Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi (AİTİA)

 

1970

 

 Y. Lisans Pazarlama

 

AİTİA İşletme Yönetimi Enstitüsü

 

1972

 

 

Doktora

İşletme

 

Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

 

1994

 

 5.      Akademik Unvanlar

   

 

Unvan

 

Alan

 

Üniversite                                         

 

Yıl

Dr. İşletme Gazi Üniversitesi 1994
Yrd.Doç.Dr. Pazarlama İstanbul Ticaret Üniversitesi 2003

  6.      Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

   6.1.   Yüksek lisans Tezleri

 1.     Bedriye Ülküseven, (2009), “İstanbul Halk Ekmek Fabrikalarında Pazarlama Stratejileri”

2.     Filiz Albayrak, (2009), “Trakya Bölgesindeki Hastaların Sağlık Kuruluşları Tercihinde Etkili Olan Unsurlar ve Sağlık Kuruluşlarında Marka İmajının Önemi”

3.     Aysun Adsoy, (2009), “Küreselleşme Sürecinde Glokal Pazarlama ve Glokal Pazarlamanın Türkiye’nin İhracatına Etkileri”

4.     Aylin Demir, (2009), “Menşe Kuralları, Menşenin Önemi ve Türkiye’nin Dış Ticareti Üzerindeki Etkileri”

5.     Selim Sağlam, (2009), “Kriz Dönemlerinde Bankacılık Sektöründe Pazarlama Stratejilerinin Geliştirilmesi”.

6.     Coşkun Şenel, (2009), “Uluslararası Pazarlamada Bayi Oluşturma ve Bayi Yönetimi”.

7.     Duygu Levend, (2010), ‘’Termik Santral Kurulumu Sırasında Ortaya Çıkabilecek Sosyo Ekonomik Sorunların Giderilmesi ile ilgili Sosyal Sorumluluk Stratejileri’’.

8.     Kübra Koral, (2010), ‘’Satış Sonrası Hizmetlerin İşletmelerin Rekabet Gücüne Etkisi; Elektronik Eşya Sektörü’’.

9.     Mutlu Ezgi Baktır, (2011), “Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçim Stratejileri”.

   6.2.   Doktora Tezleri

 –           

   7.      Yayınlar

   7.1.    Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

 –           

   7.2.    Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında

            (Proceedings) Basılan Bildiriler

 1.  Ersun, N. ve K.Arslan, (2010), “Bölgesel Kalkınma Farklılıklarının Giderilmesinde Turizm Sektörünün Rolü ve Önemi”, Uluslararası II.Trakya Kalkınma-Girişimcilik Sempozyumu, 1-2 Ekim 2010, İğneada, Kırklareli.

2.  Ersun, N. ve K.Arslan, (2010), “Trakya Bölgesinin Kalkınmasında Bölgesel Planlama Yaklaşımı İhtiyacı ve Planlama Modeli Önerisi”, Uluslararası II.Trakya Kalkınma-Girişimcilik Sempozyumu, 1-2 Ekim 2010, İğneada, Kırklareli.

3.  Ersun, N. Ve K.Arslan (2009), “Career Preferences And Entrepreneurship Tendencies of University Students”, Uluslararası Girişimcilik Kongresi, 14-17 Ekim 2009, İzmir, İzmir Ekonomi Üniversitesi İşletme Bölümü.

4.  Arslan, K., (2005), “The Role and Significance of Total Quality Philosophy and Benchmarking in Assurance of Customer Satisfaction”, 49th European Quality Congress, April 25-27 2005 Antalya, Turkey.

   7.3.    Yazılan Uluslararası Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

 –           

   7.4.    Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler  

 1.  Ersun, N. Ve K.Arslan (2010), “İslam Ülkeleri Arasındaki Ekonomik İlişkilerin Geliştirilmesinde Çok Taraflı Kliring Birliği Projesinin Rolü ve Önemi”, Muhasebe Finansman Dergisi, Sayı: 48, Ekim 2010, ISSN: 1304-0391.

2.  Ersun, N. Ve K.Arslan (2010), ‘’Kapadokya Bölgesinde Alternatif Turizm Çeşidi Olarak          Kongre Turizmini Geliştirme Olanakları’’, Erciyes Üniversitesi İİB Fakültesi Dergisi, Sayı 34, Kayseri.

3.  Ersun, N. Ve K.Arslan (2009), “Kongre Turizminin Geliştirilmesinde Kongre ve Ziyaretçi Bürolarının Rolü ve Önemi”, İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, Bahar, Yıl 8, Sayı 15/1.

4.  Arslan, K. ve N.Ersun (2008), “Değişen Rekabet Koşullarında Geleneksel Gıda Perakendecilerinin Rekabet Gücünün Artırılması”, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Yıl:7, Sayı:13, Bahar 2008, İstanbul.

5.  Arslan, K. (2006), “KOBİ’lerin Uluslararası Pazarlama Faaliyetlerinde Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi ile İlgili Örnek Olay Analizi”, Verimlilik Dergisi 2006/4, MPM Milli Prodüktivite Merkezi, Ankara.

6.  Arslan, K. (2005), “Bölgesel Kalkınma Farklılıklarının Giderilmesinde Etkin Bir Araç: Bölgesel Planlama ve Bölgesel Kalkınma Ajansları”, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Yıl:4, Sayı:7, Bahar 2005/1, İstanbul.

7.  Arslan, K. (2004), “Pazarlama Faaliyetlerinde Yeni Bir Yönetim Tekniği Olarak Benchmarking”, Verimlilik Dergisi, 2004/4, MPM Milli Prodüktivite Merkezi, Ankara.

8.  Arslan, K. (2003), “Otomobil Alımında Tüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler”, İstanbul Ticaret Üniversitesi Dergisi, Sayı:3, Haziran 2003, İstanbul.

9.  Arslan, K. (2002), “CE İşareti Uygulama Zorunluluğu ve KOBİ’lerimiz”, Standart Dergisi, Yıl:41, Sayı:488, Ağustos 2002, Ankara.

10.  Arslan, K. (2002), “Hisse Senedi Değerlendirme Modelleri ve Mali Tabloların Önemi”, Mali Çözüm, Yıl:12, Sayı:59, Nisan-Mayıs-Haziran 2002, İSMMMO.

11.  Arslan, K. (2002), “Üniversiteli Gençlerde Mesleki Tercihler ve Girişimcilik Eğilimleri”, Doğuş Üniversitesi Dergisi, Sayı:6, Temmuz 2002, İstanbul.

12.  Arslan, K. (2002), “Turizm Yatırımları ile KOBİ’ler Arasındaki Ekonomik İlişkilerin Geliştirilmesi İmkanlarının Araştırılması: Antalya Örneği”, Verimlilik Dergisi, 2002/1, MPM Milli Prodüktivite Merkezi, Ankara.

13.  Arslan, K. (1997), “Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Franchising Sisteminin Katkıları”, Verimlilik Dergisi, 1997/2, MPM Milli Prodüktivite Merkezi, Ankara.

14.  Arslan, K. (1996), “İşletme ve Pazarlama Yönetiminde Yeni Bir Sistem: Franchising”, Verimlilik Dergisi, 1996/1, MPM Milli Prodüktivite Merkezi, Ankara.

15.  Arslan, K. (1994), “Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri”, Verimlilik Dergisi, 1994/2, MPM Milli Prodüktivite Merkezi, Ankara.

16.  Arslan, K. (1980), “Türkiye’de Sınai Yatırımlar İçin Yeni Bir Atılım”, Verimlilik Dergisi, 1980/4, MPM Milli Prodüktivite Merkezi, Ankara.

 7.5.    Ulusal, Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında

          Basılan Bildiriler

 1.  Ersun, N. ve K.Arslan, (2010), “Üniversite Öğrencilerinin Satınalma Davranışlarında Etnosentrizmin Etkisi”, 15.Ulusal Pazarlama Kongresi, 26-29 Ekim 2010, Dokuz Eylül Üniversitesi, Kuşadası-İzmir.

2.  Ersun, N. ve K.Arslan, (2009), “Akdeniz Ülkeleri Arasında On-Line Gıda Tarım Ticaretinin Geliştirilmesi”, 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, 14-17 Ekim 2009, Yozgat.

3.  Arslan, K. ve N.Ersun (2007), “Geleneksel Gıda Perakendecileri ile Geleneksel Gıda Toptancıları Arasındaki İlişkilerin Geleceği”, 12.Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-20 Ekim 2007, Sakarya.

4.  Arslan, K., M.Türker ve E.Örerler (2004), “KOBİ’lerin Finansal Sorunları ve Çözüm Önerileri”, KOBİ’lerin Halka Açılması ve Sermaye Piyasası Üzerindeki Etkileri Kongresi, 9-10 Aralık 2004,  Muğla, Sermaye Piyasası Kurulu Yayını.

5.  Arslan, K. (2003), “İstanbul Metropoliten Alanında Ulaşım Planlaması, Uygulamada Karşılaşılan Sorunlar ve Planlama Politikalarına İlişkin Öneriler”, 1. Uluslararası Yerel Yönetimler Üniversite Sanayi İşbirliği Sempozyumu, 23-24 Ekim 2003 Ankara Gazi Üniversitesi.

6.  Arslan, K. (1981), “Türkiye’de Soğuk Muhafaza Tesislerinin Mevcut Durumu ve Önemi”, SEGEM Sınai Eğitim ve Gelişme Merkezi, Soğuk Teknoloji ve Gıda Sanayiinde Uygulama Sempozyumu, Ekim 1981, Bursa.

7.  Arslan, K. (1980), “Teşvik ve Uygulama ile Benzeri Olanakların Haksız Rekabet için Kullanılması Sorunu”, MPM Milli Prodüktivite Merkezi Yan Sanayi Semineri, 1980, MPM Yayınları:244, Ankara.

   7.6     Diğer Yayınlar

   7.6.1. Kitaplar

 1.     Arslan, K. (2010), İmaj ve Giyim Kültürü, MÜSİAD Yayınları, İstanbul.

2.     Arslan,K.(2007), Bitirme Projesi Yazım Kılavuzu, İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, No:21, İstanbul.

3.     Arslan, K. (2007), Her Şeye Sahip Olmak Senin Elinde, Neden Kitap, İstanbul.

4.     Arslan, K. (2007), Dağcılık Felsefesi ve Girişimcilik, Ekin Kitabevi, Bursa.

5.     Arslan, K. (2006), KOBİ’lerde Yönetim ve Pazarlama Aracı Olarak Franchising, İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları No:16, İstanbul.

   7.6.2. Raporlar

 1.        Arslan, K. (2009), Moda Tasarımı, MÜSİAD Araştırma Raporları, İstanbul

2.        Arslan, K. (2009), Teknik Tekstiller Genel ve Güncel Bilgiler, MÜSİAD Araştırma Raporları .İstanbul.

3.        Arslan, K. (2008), Küresel Rekabet Baskısı Altında Tekstil ve Hazır Giyim Sektörünün Dönüşüm Stratejileri ve Yeni Yol Haritası, MÜSİAD Araştırma Raporları, İstanbul.

   7.6.3. Araştırmalar

 1.     Arslan, K. Ve N.Ersun (2011), Organik Tarım ve İyi Tarım Uygulamaları Üretim ve Pazarlama Esasları, İstanbul Ticaret Odası Yayınları (Basım aşamasında)

2.     Arslan, K.(2010), İslam Ülkeleri Arasındaki Ticaretin Geliştirilmesi, İstanbul Ticaret Odası Yayınları 2010-81, İstanbul.

3.     Arslan, K.(2009), Türkiye’de Kongre Turizmini Geliştirme İmkanları, İstanbul Ticaret Odası Yayınları, Yayın No: 2008-34, İnkılap Kitabevi, İstanbul.

4.     Arslan, K. (2007), Rami Gıda Toptancılarının Rekabet Gücünün Geliştirilmesi, İTO İstanbul Ticaret Odası Yayınları  2007-31, İstanbul.

 7.6.4. Makaleler

 1.     Arslan, K. (2010), Yükselen Değer Türkiye, MÜSİAD Yayını İçinde “İslam Ülkeleri Arasındaki Ekonomik İlişkilerin Geliştirilmesinde Türkiye’nin Rolü ve Önemi”, s.301-308.

2.     Ersun, N. Ve K.Arslan, ‘’Gençlerin Üçte Biri Kendi İşini Kurmak İstiyor’’, İTOVİZYON Dergisi, Yıl 8, Sayı 27, Nisan 2010.

3.     Ersun, N. Ve K.Arslan (2010), “Akdeniz’in Dev Elektronik Gıda Pazarı Neden Kurulamadı? , İTOVİZYON Dergisi, Şubat 2010.

4.     Arslan, K., (2009), “İslam Ülkeleri ile İşbirliğinin Artan Önemi”, Dış Ticarette Durum Dergisi, Sayı:68, Aralık 2009, İstanbul.

5.     Arslan, K., (2009), “Değişimin Kilometre Taşları: Tasarım, AR-GE ve İnovasyon”, Çerçeve Dergisi, Yıl:17, Sayı:52, Eylül 2009.

6.     Arslan, K. (2009), “ Yeni Rekabet Koşullarında Stratejik Ortaklıkların Artan Önemi”, Çerçeve Dergisi, Yıl:17, Sayı 51, Haziran 2009.

7.     Arslan, K. (2009), “Gelecek Arayışları”, Dış Ticarette Durum Dergisi, Sayı: 67, Mayıs 2009, İstanbul.

8.     Arslan, K. ve Adsoy, A, (2009), “Ekonomide Pit Stop”, Dış Ticarette Durum Dergisi, Sayı: 67, Mayıs 2009, İstanbul.

9.     Arslan, K. (2008), “Bölgesel Kalkınmada Etkin Bir Araç: Bölgesel Kalkınma Ajansları”, İTOVİZYON Dergisi, Yıl:6, Sayı:71, Aralık 2008, İstanbul.

10.  Arslan, K. (2008), “ Risk Yönetimi mi Kriz Yönetimi mi?”, Dış Ticarette Durum Dergisi, Sayı: 66, Aralık 2008, İstanbul,

11.  Arslan, K., (2006), “Komşularımızla Artan Ticaretin Önemi”, Dış Ticarette Durum Dergisi, Sayı: 61, Haziran 2006, İstanbul.

12.  Arslan, K. (2003), “Çağdaş Pazarlama ve Kalite Anlayışı”, Metal Dünyası, Yıl:11, Sayı:119, Nisan 2003, İstanbul.

13.  Arslan, K. (2003), “Sanal Arasta”, Arasta Alışveriş Merkezleri ve Perakende Sektörü Dergisi, Yıl:5, Sayı:2001/3, Temmuz-Ağustos, İstanbul.

14.  Arslan, K. (2003), “Teknolojiye Dayalı Rekabetin İşletme Kararları Üzerindeki Etkileri”, Dünya Gazetesi, 12-13 Temmuz 2003.

15.  Arslan, K. (2003), “Kaynak Sorunlar”, Dünya Gazetesi, 31 Mayıs-1 Haziran 2003.

16.  Arslan, K. (2003), “Bir Dükkan İki Kurban”, Dünya Gazetesi, 12-13 Nisan 2003.

17.  Arslan, K. (2003), “Girişmcilerin Kira Sendromu”, Dünya Gazetesi, 15-16 Mart 2003.

18.  Arslan, K. (2002), “Dış Satımda Anahtar Faktörler, CE İşareti, Ekolabel ve Yeşil Nokta”, Pazarlama Dünyası, Yıl 16, Sayı 2002-05, Eylül-Ekim, İstanbul

19.  Arslan, K. (2002), “Satamıyorsanız Üretmenin Anlamı Yok”, Dünya Gazetesi, 8-9 Haziran 2002.

20.  Arslan, K. (2001), “Yeni Krizlerle Karşılaşmamak İçin”, ELEGANS, TÜGİAD Genç İşadamları Dergisi, No:54, Ağustos 2001, İstanbul.

21.  Arslan, K. (2001), “Elektronik Ticaretin Getirdikleri”, Ankara Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası Bülteni, Sayı 119, Ocak-Şubat 2001, Ankara.

22.  Arslan, K. (1994), “Ekonomik İstikrar Paketi mi Zam Paketi mi?”, Kentbirlik Kooperatifçilik ve Kültür Dergisi, Sayı 1994/3, İstanbul.

23.  Arslan, K. (1994), “Konutsuzluk Mutsuzluktur”, Kentbirlik Kooperatifçilik ve Kültür Dergisi, Sayı 1994/1, İstanbul.

24.  Arslan, K. (1993), “Türkiye Meyve Sebze Alt Sektörü ve İkinci Meyve Sebze Projesi”, Ankara Ticaret Odası Dergisi, Mayıs-Haziran 1993, Sayı 3, Ankara.

25.  Arslan, K. (1986), “Finansal Kiralama”, Ekonomide Ankara, Ankara Ticaret Odası Yayını, Temmuz-Ağustos 1986, Sayı:9, Ankara.

   8.       Projeler   

 Pazar Etüdleri

 ü  DPT – Dünya Bankası, Türkiye Yaş Meyve Sebze Master Planı ve Pazarlama İmkânları

ü  DPT – Dünya Bankası, Türkiye Hayvancılık Ürünlerini Geliştirme ve Pazarlama Etüdü

ü  PETLAS Türkiye Tekerlek Lastiği Pazar Araştırması

ü  TAKSAN Takım Tezgahları Pazar Araştırması

ü  ÇİMHOL Açık Çimento Pazar Araştırması

ü  İPRAŞ Parafin Ürünleri Pazar Araştırması

ü  Desiyab Türkiye Soda Sektörü Pazar Araştırması

ü  DPT – Dünya Bankası, Türkiye Gübre Pazarlama ve Fiyatlandırma Etüdü

ü  DPT Hamitabat Doğal Gaz Kullanma ve Pazarlama Etüdü

ü  Akdeniz Gübre San. A.Ş. Gübre Pazarlama ve Dağıtım Etüdü

ü  DPT Malatya Kayısı Değerlendirme ve Pazarlama İmkanları Etüdü

ü  Ankara Sağlık Kaynak Suları Şişeleme ve Pazarlama Etüdü

ü  Niğde Patates Değerlendirme ve Pazarlama İmkanları Araştırması

ü  Aygaz Endüstriyel Gazlar Tüketici Araştırması

Bölgesel Kalkınma ve Yatırım Konusu Araştırmaları

 ü  KOSGEB Yeni Yatırım Alanları Araştırması (Zonguldak, Amasya, Tokat, Çorum, Sinop, Bartın, Karabük İlleri)

ü  KÖY-TEKS Yozgat ve Diyarbakır İlleri Yatırım İmkanları Araştırması

ü  DPT – Dünya Bankası Zonguldak-Karabük-Bartın Bölgesel Kalkınma Projesi

ü  DPT – Dünya Bankası Doğu Anadolu Entegre Kırsal Kalkınma Projesi

Altyapı Yatırımları ile İlgili Fizibilite Etüdleri

 ü  Emlakbank Ankara Eryaman ve İstanbul Halkalı Toplu Konut Alanları Altyapı Yatırımları

ü  DSİ Kırsal Kesime İçme Suyu Temini Projesi

ü  DSİ Kralkızı Barajı ve Hidroelektrik Santrali Fiz.Etüdü.

ü  ASKİ Ankara Yeni Yerleşim Alanları Altyapı Yatırımları Projesi

ü  Ankara Belediyesi Pis Su Arıtma Tesisi Projesi Fiz.Etüdü

ü  DSİ 12 Büyük İlin İçme ve Kullanma Suyu Temin Projesi Fiz.Etüdü

ü  İstanbul Çöp Toplama ve Transfer İstasyonları Fiz.Etüdü

ü  İzmir Atatürk OSB Atıksu Arıtma Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Ankara Belediyesi Altınpark Projesi Fiz.Etüdü

ü  İkitelli Organize Küçük Sanayi Bölgesi Altyapı Yatırımları Fiz. Etüdü

ü  Tuzla Organize Deri Sanayi Bölgesi Altyapı Yatırımları Fiz.Etüdü

ü  Ankara-İstanbul-İzmir Çevre Yolları Projesi Fiz.Etüdü

ü  Antalya Kültürpark ve Fuar Alanı Projesi Fizibilite Etüdü

ü  Sanayi Bakanlığı Organize Sanayi Bölgeleri Fizibilite Etüdleri (Afyon, Kütahya, Balıkesir, Çanakkale, Bursa, Tekirdağ, İnegöl, İzmir, Aydın, Adana, Tarsus, Karaman, Sivas, Erzincan, Van, Antalya, Isparta, Ordu)

ü  Malatya Turgut Özal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Fizibilite Etüdü

ü  Başkent Üniversitesi Kampüs Planlaması ve Fizibilite Etüdü

Yer Seçimi Etüdleri

 ü  Sanayi Bakanlığı Organize Sanayi Bölgeleri Yer Seçimi Etüdleri

ü  FMC-Nurol Zırhlı Araç Projesi Yer Seçimi Etüdü

ü  TMO Afyon Alkoloidleri Tesisi Yer Seçimi Etüdü

ü  Petlas Lastik Fabrikası Yer Seçimi Etüdü

Sektör Araştırmaları

 ü  TSKB Türkiye Otomotiv Sanayii Sektör Araştırması

ü  TSKB Türkiye Kimya Sanayii Sektör Araştırması

ü  TSKB Türkiye Döküm Sanayii Sektör Araştırması

ü  TSKB Türkiye Makine İmalat ve Yan Sanayi Sektör Araştırması

ü  TSKB Türkiye Soğuk Hava Depoları Sektör Araştırması

ü  Sanayi Bakanlığı Ölçü Aletleri Sektör Araştırması

ü  DPT Türkiye Kimyasal Madde Araştırmas

İmalat Sanayii İle İlgili Fizibilite Etüdleri

 ü  Pankobirlik Plastik Sulama Boruları Üretim Tesisi Fiz.Etüdü

ü  Pancarmotor Tevsi ve Modernizasyon Projesi Fizibilite Etüdü

ü  TÜMOSAN Traktör ve Traktör Motorları Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  TZDK Döküm ve Traktör Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Yonca Süt ve Süt Ürünleri Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Banat Fırça Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Sivas Ekmek Makinaları Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Viking Kağıt Fabrikası Tevsi ve Modernizasyon Projesi Fizibilite Etüdü

ü  Robert Bosch Enjektör Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Yenisan Sınai Gaz ve Rejenere Kauçuk Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Çantaş Rafine Tuz Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Çinko Oksit Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Yongasan Yonga Levha Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Kızılcahamam Termal Tesisleri Fizibilite Etüdü

ü  Maktaş Makarna Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  Piyale – Dr. Oetker Gıda Sanayii Fizibilite Etüdü

ü  Desiyab Kibrit Üretim Tesisi Fizibilite Etüdü

 Yurtdışı Projeler

 ü  Dünya Bankası, Gine-Conakry Organize Sanayi Bölgesi Fizibilite Etüdü

ü  T.C. Dışişleri Bakanlığı (TİKA), Kırım-Sivastopol Toplu Konut Projesi Fizibilite Etüdü

ü  İslam Kalkınma Bankası, Azerbaycan-Kurdhalan Süt ve Süt Ürünleri Tesisi Fizibilite Etüdü

ü  İslam Kalkınma Bankası, Gambia-Banjul Mezbaha ve Soğuk Depo Tesisleri Fizibilite Etüdü

   9.       İdari Görevler

ü  DPT Sosyal Destek Programı (SODES) Bağımsız Değerlendiricisi, 51 adet sosyal destek projesinin değerlendirilmesi, 2010.

ü  Eğitmen ; İstanbul Ticaret Odası, “Dış Ticaret Eğitim Semineri”, 1-5 Kasım 2010.

ü  Eğitmen; İstanbul Büyükşehir Belediyesi Eğitim Müdürlüğü ‘’Girişimcilik Eğitimi’’, 3-5 Mart 2010, İstanbul.

ü  Eğitmen ; Kahire Ticaret Odası, “Perakende Akademisi”, Perakende Satış, Pazarlama ve Tüketici Davranışları Eğitimi, 25-30 Mayıs 2009, Kahire.

ü  Eğitmen ; Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi, ‘’Dış Ticaret Eğitim Programı’’ 13-14 Haziran 2009, Mersin Ticaret ve Sanayi Odası, Mersin.

ü  Eğitmen ; Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi, ‘’Dış Ticaret Eğitim Programı’ ’Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul.

ü  MÜSİAD Araştırmalar ve Yayın Komisyonu Üyesi (2009-  )

ü  MÜSİAD Tekstil ve Deri Sektör Kurulu Yönetim Kurulu Üyesi (2007-2010)

ü  Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı Uludağ İhracatçılar Birliği “Teknik Tekstil Çalıştayı”, 21-22 Kasım 2009, Silivri, İstanbul.

ü  Madrid Ticaret Odası, “İhracata İlk Adım Projesi” Eğitim Programı, 16-23 Mart 2006.

ü  İstanbul Ticaret Odası “İhracata İlk Adım Projesi” Danışman ve Koordinatörü (2006)

ü  İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Danışma Kurulu Üyesi (2005- 2007)

ü  İstanbul İl Genel Meclisi Üyesi ve 1.Başkan Vekili (2004-2007).

ü  Şişli Belediyesi Meclis Üyesi (1999-2004)

ü  Haliç Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Görevlisi (2001-2003)

ü  Haliç Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi (2002-2003)

ü  TOSYÖV Mütevelli Heyet Üyesi (2002- )

ü  DPT 5. Beş Yıllık Kalkınma Planı, “Soğuk Tekniği ve Soğuk Hava Depoları”, Özel İhtisas Komisyonu Başkanı (1982-1983)

ü  İstanbul Kent Konseyi Üyesi (2005-2007)

ü  Şişli İnsan Hakları Kurulu Üyesi (2004-2007)

ü  İstanbul 1.Kentiçi Ulaşım Şurası Yürütme Kurulu Üyesi (2001)

ü  Piyale-Dr.Oetker Gıda Sanayii A.Ş. Yatırım Danışmanı (1990-1996)

ü  TÜMAŞ Türk Mühendislik ve Müşavirlik A.Ş. Araştırma ve Fizibilite Bölüm Başkanı (1970-1996)

 

10.       Bilimsel Kuruluşluklara Üyelikler

 

–          Pazarlama Araştırmaları Derneği

 

11.       Ödüller

 

–           

 

12.       Son İki Yılda verdiğiniz Lisans ve Lisansüstü düzeydeki dersler için

      Aşağıdaki tabloyu doldurunuz

 

 

 

Akdemik Yılı

 

 

Dönem

 

 

Dersin Adı

Haftalık Saati  

Öğrenci

Sayısı

 

Teorik

 

Uygulama

2008-2009

 

Güz

 

 

Pazarlama Yönetimi

 

Uluslararası Pazarlama

6

 

 

 

3

 

 

 

94

 

 

 

28

İlkbahar

 

 

Pazarlama İlkeleri

 

Uluslararası Pazarlama

6

 

 

 

 

6

 

 

 

 

116

 

 

 

 

68

 

2008-2009

Yaz

Okulu

 

2009-2010

Güz

 

 

 

Satış Yönetimi

 

Pazarlama Y.

 

Uluslararası P.

3

 

6

 

3

 

 

36

 

112

 

58

İlkbahar

 

 

Pazarlama İlkeleri

 

Uluslararası Pazarlama

6

 

 

 

6

 

 

 

124

 

 

 

48

 

2009-2010

Yaz

Okulu