Nesneye Dayalı Programlama
Bu sayfada Nesneye Dayalı Programlama 2013-2014 öretim yılına ait belgeler bulunacaktır.
Daha önceki Dönemde verdiğim ders içeriklerine ulaşmak için http://www.kasapbasi.org/old-12-13-Fall.aspx e gidebilirsiniz.
Dersin 14 Haftalık içeriği ve ilgili Linkler Eklenecektir.
http://www.iticu.edu.tr/DersKimlikFormu.aspx?Id=786&Dil=Tr
Değerlendirme
Vize %20, Ödevler %20, Proje %20, Final %40
Gerekli Ön Bilgiler
Java Fundamentals, Java Fundamentals II (Oracle Tarafindan Basili olarak Verilmesi istendi\ yakinda fotokopiciden Temin edebilirsiniz)
Ders İçindeki Sunuların Tümü
Java Programlama, Java Programlama II (Oracle Tarafindan Basili olarak Verilmesi istendi yakinda fotokopiciden Temin edebilirsiniz)
Sunu LAB
- Java week 0
- Elevator
- Bisiklet
- JAVA Problem Sessions Calisma sayfasi (14.11.2013 315 nolu sinifta cozumu yapilacaktir).
- NINJA SINIFI https://www.dropbox.com/sh/f3yvzc08rxkp795/IKCR-ltDcn
- 3 aralik 2013 Lab kodlari icin https://www.dropbox.com/sh/f3yvzc08rxkp795/IKCR-ltDcn
- 10 aralik 2013 lab kodlari icin https://www.dropbox.com/sh/f3yvzc08rxkp795/IKCR-ltDcn
Laboratuar Notları
- VIZE 2013-2014 Cevap Anahtarli vize Sinavi
Ödevler
- ÖDEV 1 JAVA week 0 adlı sunu içerisinde bulunan tüm örnek kodlar çalıştırılıp ekran görüntüleri hazırlanmalıdır. teslim Bayram sonrası 22.10.2013 SALI günüdür.
- ÖDEV 2 ekteki Activity Guide içinde bulunan tüm Practices Chapter 9 (Chapter 9 DAHİL) a kadar yapılmalıdır. Son teslim günü 5.11.2013 SALI. TEslim Email şeklinde olup Konu satırına NDP ODEV 3 olarak gonderılmelidir. B u odevde faydali olacak belgeler https://www.dropbox.com/sh/f3yvzc08rxkp795/IKCR-ltDcn
- ODEV 3-5 Aktive guide // icindeki 10-12 ya kadar olan kisimlari yapmaniz
- Odev 6 Sayi tahmin oyunu hazirlanmasi
- Odev 7 Moustan kacan butun hazirlanmasi
- Odev 8 Java Programlama kitabinin Chapter 1-5 e kadar olan pratiklarinin yapilmasi Actity Guide 2
- Odev 8 icin gerekli olan dosyalar https://www.dropbox.com/sh/f3yvzc08rxkp795/IKCR-ltDcn a konulmustur.
Ders içinde verilecektir. Ödevlerin Takibi öğrencilerin sorumluluğundadır. Ödevler aksi söylenmedikçe sonraki ders saatidir. Kopya olduğu anlaşılan ödevlerin hepsi 1 alacaktır.
PROJE
Aşagıdaki projelerden en az 1 tanesini yapmak zorunludur. 4.2.2014 son teslim tarihidir. Teslim sırasında sunum yapılacak olup calisan bir program gostermeniz gereklidir. Programı okuldaki bilgisayar veya kendi notebook unuzda gösterebilirsiniz. Ders öğretim elemanının bilgisayarı kullanılamayacaktır.
- 4 renkli , renk Sudokusu hazırlayınız.
- 4×4 luk bir alan içerisinde aynı satır, aynı sütun ve aynı grup hüzresinde aynı renk olamaz
- 9 renkli, renk Sudokusu hazırlayınız.
- 4×4 luk bir alan içerisinde aynı satır, aynı sütun ve aynı grup hüzresinde aynı renk olamaz
- Tetris Oyunu hazirlanacaktir. izin verilen 3 tane karakter vardir. Ders icinde anlatilmistir. ayrintili bilgi icin email atiniz
- Ping Pong Oyunu hazirlanacaktir. Ders icinde anlatilmistir. ayrintili bilgi icin email atiniz
- Tugla kirma Oyunu hazirlanacaktir. Ders icinde anlatilmistir. ayrintili bilgi icin email atiniz
PROJE RANDEVU DEFTERI
- http://goo.gl/8Y5KI0
- Oraki uyarilari dikkatli okuyunuz
- Mülakata (sözlü sınava) Çalışan kodunuzla, ve Print alınmış kod çıktısı ile gelinmelidir.
- Başkasının yaptığı veya kodu değiştirilmesi istendiği durumda cevap veremeyen öğrenciler düşük not alır.
- Email atılan projeler kabul edilmeyecektir.
Geç Teslim Politikası
En fazla 3 gün geç teslim edilebilir. Geç teslim edenlerin notlar her gün için %10 düşürülür.